دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

قانون جامع ایثارگران دی ماه امسال نهایی می شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از نهایی شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران در دی ماه امسال خبر داد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز شنبه در دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در بنیادشهید افزود: این قانون اکنون در حال انجام است اما به طور کامل در دی ماه امسال توسط مجلس شورای اسلامی تصویب و پس از آن به دستگاه ها ابلاغ می شود.

وی در ادامه در خصوص نشست امروز گفت: یکی از برنامه های این نشست تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در دانشگاه آزاد نیز این شورا تشکیل می شود.

شهیدی با اشاره به تشکیل این شورا در تمام دستگاه های اجرایی اظهار کرد: تشکیل شورای یاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری تهران و سازمان بسیج مستضعفان به عنوان اولویت های ما در سال 95 است.

وی تصریح کرد: در ماده63 قانون جامع ایثارگران، تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز آمده است؛ ضمن اینکه در این ماده قانونی اعضای آن مشخص شده است.

معاون رئیس جمهوری در خصوص تشکیل شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نیز گفت: نخستین جلسه این شورا در مهر امسال برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این شورا با حضور وزیران کشور، بهداشت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، 2نماینده از مجلس شورای اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و دو نفر از حوزه علمیه برگزار می شود.

**118 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد

شهیدی به تحصیل 118 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی از خانواده شاهد و ایثارگر اشاره کرد و گفت: 560 تن از اعضای هیات علمی و 2 هزار و 214 از کارکنان این دانشگاه نیز از خانواده های شهدا و ایثارگران هستند.

دومین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید ترک نژاد بنیاد شهید برگزار شد.

 

 

در کانال تلگرامی ما عضو شوید.
لینک کانال :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد