گروه نوسازی و تحول اداری

گروه نوسازی و تحول اداری

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
گروه نوسازی و تحول اداری

گروه نوسازی و تحول اداری

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

رویدادهای رقابتی مسئله محور طرح شهید بابایی


بنیاد ملی نخبگان، در راستای ارتقای «زیست‌بوم علم – فناوری – اقتصاد و مدیریت» کشور و افزایش اثرگذاری اجتماع نخبگانی کشور بر این زیست‌بوم، از توسعۀ رویدادهای رقابتی مسئله‌محور که حول مسائل صنعت و جامعه شکل می‌گیرند، در قالب «طرح شهید بابایی» حمایت می‌کند. 


لینک شیوه نامه حمایت از رویدادهای رقابتی مسئله محور (طرح شهید بابایی)

 در این راستا، بنیاد تا کنون مجموعه‌های متعددی که توانمندی برگزاری رویدادهای مسئله‌محور با داوری‌های علمی و پی‌گیری نتایج آن‌ها تا حصول نتیجه را دارند شناسایی کرده است و با اعطای کمک‌هزینه و امتیاز فعالیت نخبگانی، اجتماع نخبگانی را برای شرکت در این‌گونه رویدادها ترغیب می‌کند.

لذا بنیاد ملی نخبگان از تمام شرکت‌ها ، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی که حداقل یکی از اهداف زیر را دنبال می‌کنند دعوت می‌نماید با طرح موضوع با بنیاد ملی نخبگان، در این طرح مشارکت نمایند:


1. شرکت‌ها و نهاد‌هایی (دولتی و غیردولتی) که مشکل یا مشکلاتی حل‌نشده دارند که حل آن‌ها، در کنار تخصص لازم، نیاز به خلاقیت دارد و به رقابت گذاشتن آن در میان جمع وسیعی از افراد مستعد، می‌تواند منجر به دست‌یابی به راه حل بهینه شود.


2. شرکت‌هایی که به‌دنبال شناسایی استعدادهای برتر و جذب یا سرمایه‌گذاری روی آن‌ها هستند و از طریق این رقابت‌ها می‌توانند نیروی انسانی مستعد دارای قابلیت حل مسئله‌های اصلی خود را شناسایی و سپس جذب و یا روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنند.


3. سازمان‌هایی که مأموریتشان جریان‌سازی برای ورود دانشجویان ، دانش‌آموختگان و متخصصان، به موضوعی اولویت‌دار در کشور است.


دبیرخانۀ شورای راهبری
طرح توسعۀ رویدادهای رقابتی مسئله‌محور (طرح شهید بابایی)
بنیاد ملی نخبگان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد