دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

راهنمای مراجعین شکایات ثبت نام و فروش خودرو (قابل توجه متقاضیان ثبت نام و خرید خودرو)

راهنمای مراجعین شکایات ثبت نام و فروش خودرو :

1- برابر مفاد ماده (29) آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف­ کنندگان خودرو، مسئولیت رسیدگی به شکایات مصرف ­کنندگان (از جمله در موضوعات فروش خودرو) و جلب رضایت ایشان در مرحله اول بر عهده شرکت­های عرضه­ کننده خودرو می­باشد. این شکایات می­تواند مستقیم از سوی مصرف ­کننده و یا توسط این سازمان و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان­ها به شرکت­های عرضه کننده خودرو ارسال گردد. لذا مصرف ­کننده، علاوه بر اینکه مستقیما امکان طرح شکایت در سازمان حمایت و صمت استان­ها را دارد، می­تواند ابتدا و از طریق کانال­های ارتباطی، نزد شرکت­های عرضه کننده خودرو، طرح شکایت کند و در صورت عدم پاسخگویی و یا اعتراض به پاسخ شرکت، موضوع را طی شکوائیه­ ای به سازمان حمایت و یا اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان (نمونه فرم اعتراض / شکوائیه خودرو - پیوست) منعکس نماید. 

ادامه مطلب ...