دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

هرگز شکایت نکنید!

مدیری که مدام شکایت می‌کند، بدبین بوده و در هر کار و ایده جدیدی به دنبال نکات منفی آن می‌گردد، کارکنان را از آن کار منصرف ساخته و کمتر در کاری موفق می‌شود.

باید بدانید که:

همه‌چیز دوبار ساخته می‌شود ، یک بار در ذهن و یک بار در واقعیت.  


پس روی نکات مثبت تکیه کنید. وقتی اندیشه‌ای منفی به ذهنتان رو می‌آورد، فورا آن را با یک اندیشه‌ی مثبت جایگزین کنید. همواره مثبت بر منفی غالب است و باید ذهنتان را به گونه‌ای عادت دهید که تنها به بهترین‌ها فکر کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 17:25 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
افتخار میدی به سایت زیر یه سر بزنی
98185

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد