هنگامیکه نتایج حاصل از یک تصمیم را با افراد تیمتان در میان میگذارید، طبیعتا تنها نتایج مثبتی که از آن تصمیم حاصل میشود را توصیف خواهید نمود.
در همین حال افراد تیم شما،به صورت غریزی نکات منفی تصمیم را جستوجو میکنند.
به خاطر داشته باشید که هر نقطه خاکستری از یک کسب و کار از نظر تعدادی از پرسنل، مشکی دیده میشود.هنگامی که یه صورت باز وآزاد درباره نکات منفی بالقوه تصمیم، بحث میکنید کارمندان نه تنها احترام بیشتری برای شما قائل میشوند بلکه نهایت تلاششان را هم به کار خواهند برد تا مانع بروز آن نکات منفی شوند.
منبع : مدیریت کاربردی