دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

آغاز اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی براساس تفاهم نامه وزارت علوم و وزارت صنعت ،معدن و تجارت

فار غ التحصیلان با رتبه اول تا سوم برای دوره های کارورزی به وزارت صنعت ، معدن و تجارت معرفی می شوند .  
بر اساس تفاهم نامه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و وزارت صنعت، معدن و تجارت، فار غ التحصیلان رتبه های اول تا سوم دانشگا هها برای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی به وزارت صنعت معرفی میشوند . به گزارش ماهنامه خلق ارزش ، بر اساس تفاهم نامه بین وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در سال گذشته منعقد شد ، روسای سازما نهای صنعت معدن و تجارت استان ها موظف شدند رتبه های اول تا سوم فار غ التحصیل دانشگا ههای تابعه وزارت علوم را برای گذراندن دوره های کارورزی در قالب طرح کارورزی فار غ التحصیلان جوان دانشگاهی (فاجد) معرفی کنند.
بر اساس این گزارش، داوطلبان این طرح باید رتبه های اول تا سوم فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فنی و مهندسی از دانشگاه های تابعه وزارت علوم دارای کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت (غیرمعافیت تحصیلی) باشند. دوره این طرح 6 ماه است و داوطلبان موظف به حضور تمام وقت در بنگاه متقاضی هستند و داوطلب در طول این دوره حق اشتغال در سمت های رسمی و غیررسمی از جمله تدریس را ندارند.
بنگاه متقاضی پرداختها و سایر امتیازات به داوطلب را در زمان تقاضا اعلام می کند و داوطلب با پذیرش شرایط ، متعهد به انجام خدمات است . وزارت صنعت ، معدن و تجارت بخشی از هزینه های طرح را تقبل می کند و معرفی داوطلبان به عهده وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و معرفی بنگا ههای متقاضی با وزارت صنعت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد