دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

نکاتی راجع به بایگانی مدارک

- اوراق را قبل از بایگانی کردن تاریخ بگذارید.  ادامه مطلب ...

لیستی از مهمترین عوامل اتلاف زمان در سازمانها

لیستی از مهمترین عوامل اتلاف زمان در سازمانها در ذیل آمده است :   ادامه مطلب ...

برگزاری دوره آموزشی جهت تجار فرش دستباف ایران و تجارت الکترونیک

سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم دوره آموزشی جهت تجار فرش دستباف ایران و تجارت الکترونیک را برگزار می نماید :  ادامه مطلب ...

برگزاری دوره آموزش و اشتغال بافندگان فرش دستباف

سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم با همکاری اتحادیه تعاونیهای فرش دستباف روستایی استان دوره « آموزش و اشتغال بافندگان فرش دستباف » را برگزار می نماید :  ادامه مطلب ...

آنچه نسل جدید مدیران باید بدانند

یکی از اصول مهمی که رهبران و مدیران نسل جدید باید به آن باور داشته باشند این اصل است که : «موفقیت من و افرادم ارتباط مستقیمی با مهارت در انجام کارهای بدیهی و مشخص دنیوی دارد ، نه با ایده‌ها و متدهای خارق‌العاده.» 
ادامه مطلب ...

۱۴ اشتباه مهلک مدیران

«رابرت دانهام» مدیر پیشین سیستم های کامپیوتری «موتورولا» و بنیان‌گزار برنامه سراسری پرورش مدیران اجرایی ؛ ۱۴ اشتباه فاحش مدیران ارشد را بدون توجه به صنعت چنین توصیف می‌کند : 

ادامه مطلب ...

خلاقیت مدیر در گرو چیست؟

بروز خلاقیت در گرو پیروزی بر موانع و شکستن عادت‌ها و سنت‌های دست و پاگیر است. راجرفون اوخ در کتاب تلنگری بر ذهن این مـــوانع را به قفل‌های ذهنی تعبیر می کند، که ذهن افراد توسط این قفل‌ها محدود شده و حرکت آ‌ن‌ها به سمت خلاقیت غیرممکن می‌گردد. گوتنبرگ با شکست این قفلها بود که فراموش کرد غلتک‌های پرس انگور برای این کار ساخته شده و یا بوشل (موسس شرکت آتاری) که بازی با دستگاه تلویزیون را غیرممکن تلقی نکرد.  ادامه مطلب ...

ده ویژگی مشترک مدیران کارآفرین

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط سازمان ملل در چند کشور صنعتی و در حال توسعه ، مدیران کارآفرین ده ویژگی مشترک دارند . این ده ویژگی چنین است:  ادامه مطلب ...

ده نکته مهــم بـــرای موفقیت در مدیــریت

امروزه داشتن بیش از یک شغل در زندگــی امری کاملاً اجتناب ناپذیر است. صحبت بر سر انعطاف پذیری است. در جوامع علمی و در قرن 21 همه ما در طول زندگی یاد می گیریم که تکنیک ها و مهارت‌های جدید را کسب کنیم و خود را به این تفکر عادت دهیم که در آینده در 2، 3 و حتی 4 زمینه شغلی متفاوت فعالیت نماییم. برای اینکه در قــرن حاضر از نظر شغلی موفق باشید، باید به 10 نکته زیــر توجه داشته باشید :
ادامه مطلب ...

نظریه ی مدیریتی؛ قاعده ی ایــدکــا ( AIDCA )

ایدکا سرواژه کلمات : توجه ، علاقه ، خواسته ، اعتقاد و اقدام است. 
ادامه مطلب ...