دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم بعنوان سازمان فعال HSEE در سال 93

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم، جواد ناطق رئیس اداره HSEE  سازمان با اعلام این مطلب گفت : ارزشیابی عملکرد فرآیندی است نظام مند که در دوره های زمانی مشخص به سنجش ، ارزش گذاری و قضاوت درباره معیارها و شاخص های عملکردی سازمان می پردازد. 

در حقیقت انجام یک ارزیابی دقیق نشان دهنده میزان دست یابی سازمان به اهداف و برنامه های تعریف شده و همچنین جهت گیری و حرکت در راستای بهبود مستمر می باشد ، لذا با هدف ارزشیابی عملکرد حوزه HSEE سازمان های تابعه و وابسته در سال 93 ، دفتر امور محیط زیست، بهداشت، ایمنی و انرژی وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به بررسی عملکرد سازمانهای وابسته در سال 93 در قالب 19 محور کلیدی  اقدام نمود .

وی در ادامه  افزود : در نهایت بر اساس اعلام دفتر HSEE وزارت متبوع ،سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم به عنوان رتبه دوم سازمان های فعال کشوری در حوزه HSEE  معرفی گردید . ناطق در پایان ضمن تقدیر از عموم تلاشگران عرصه صنعت، معدن و تجارت استان قم که با همکاری های مناسب و به موقع خود موجبات دستیابی به این جایگاه را برای استان فراهم نمودند ، تداوم برنامه ریزی ها و افزایش تعاملات در اجرای برنامه های HSEE را خواستار شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد