دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

سه عامل موفقیت در جهت بهره وری و بهبود فرایندها

1. شناسایی و حذف فعالیت هایی که تولید ارزش نمی کنند


2. برقراری تعامل و تعادل بین حجم کار و توان سیستم


3. برقراری تعادل در پرداخت ها با سطح کار ، کیفیت و میزان کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد