دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

الزامات شغلی

کاری را به یکی از پرسنل ارجاع داده بودم و البته در جلسه ای کوتاه تصمیماتی با هم در مورد چگونگی انجام و اجرای ان گرفته بودیم. بخش مهمی از این تصمیمات حاصل نظر خود ایشان بود که با کمی تغییرات من و در نهایت توافق باهم نظر به اجرای آن گرفتیم سپس کار به ایشان واگذارشد.

پس از مدتی من از ایشان خواستم نتایج کارشان و نحوه پیشرفت کار را به من گزارش دهند… از آنجایی که پیشرفتی حاصل نشده بودو اساسا اقدام مفیدی در این زمینه انجام نشده بود فرافکنی ها شروع شد.  ادامه مطلب ...

تعریف ارزش در کسب‌وکار

بسیاری از کسب و کارها با این مشکل بزرگ مواجه هستند که ارزش مشتری را از دید خودشان طراحی می‌کنند نه از دید مشتریان هدفشان.

ضرب المثل رایجی در فارسی داریم که احتمالا همه شما آن را شنیده‌اید و آن اینکه: "علف باید به دهن بزی خوش بیاد!"  ادامه مطلب ...

خلاقیت ایرانی

"علی خسرو شاهی" سرمایه دار قبل از انقلاب و صاحب کارخانجات پارس مینو در کتاب خاطراتش آورده: یک کارخانه شکلات سازی سوئیسی گاهی دستگاهش ایراد میداده و بسته بندی خالی رد میکرده، بدون اینکه توش شکلات بگذاره....همینطور خالی میرفته تو بازار باعث نارضایتی میشده .  ادامه مطلب ...

جملات انگیزشی

همیشه به دنبال سرنوشتی بهتر برای خود باش ، و اگر کسب دانش آرمانت است هرآنچه در این مسیر رنج ببری ارزشش را دارد.

کتاب "مدیر یک دقیقه ای"

جهت دانلود و مطالعه خلاصه کتاب "مدیر یک دقیقه ای" اثر دکتر کنث بلانچارد و اسپنسر جانسون اینجا را کلیک فرمایید.

راهنمایی‌هایی برای توسعه اعتماد در سازمان‌ها

1.همیشه راست بگویید و راست‌گویی را در سازمان ترویج دهید

2 . خوبی‌ها را در افراد جست‌وجو کرده و آنها را تأیید، تشویق و ترویج دهید

3. هرگز مزیت‌ها و نقاط مثبت را از افراد نگیرید بلکه آنها را تقویت کنید.  ادامه مطلب ...