دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

تعریف ارزش در کسب‌وکار

بسیاری از کسب و کارها با این مشکل بزرگ مواجه هستند که ارزش مشتری را از دید خودشان طراحی می‌کنند نه از دید مشتریان هدفشان.

ضرب المثل رایجی در فارسی داریم که احتمالا همه شما آن را شنیده‌اید و آن اینکه: "علف باید به دهن بزی خوش بیاد!"  

در طراحی ارزش ارایه شده به مشتری یا همان Value Proposition درک و برداشت واقعی مشتری مهم است نه برداشت شما از ارزش طراحی شده کسب و کار.

همین موضوع به ظاهر ساده مشکل ریشه‌ای بسیاری از کسب‌وکارها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد