مدیران موفق هیچگاه از قدرت و جایگاه سازمانی خود برای مدیریت کردن استفاده نمی کنند بلکه با نفوذ کلام و ایجاد اعتماد در میان کارکنان مدیریت می کنند مدیرت آنها بر اساس صدا و تصویر خودشان است.
برخی گمان می کنند تبعیت ، ترس و فرمانبرداری کارکنان از آنها نشانه ای از قدرت مدیریت شان است. ادامه مطلب ...
گاهی ممکن است به دلایل مختلف از کارکنانتان واکنشهای تندی ببینید در این زمان این شمایید که باید آرامش خودتان را حفظ نموده و اوضاع را با سعه صدر آرام کنید.
وقتی کارکنانتان عصبانی هستند و واکنشهای تندی نسبت به شما دارند به هیچ وجه به بحث کردن ادامه ندهید و هرگونه صحبتی را به بعد موکول کنید. ادامه مطلب ...
برای داشتن یک شرکت موفق، ساز و کارهای معمول ارتباط با مشتریان کافی نیستند و باید بتوانید نیازهای فعلی و آینده مشتریان خود را شناسایی کنید و برای محقق ساختن آنها اقدام کنید. ادامه مطلب ...