ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
مدیریت زمان ، هنر سازماندهی خودتان است تا بتوانید تمام کارهایتان را در یک روز کاری طبق برنامه ای کارآمد و استاندارد انجام دهید. اگر مدیریت زمان را با مهارتهای دیگرتان ترکیب کنید آنگاه میتوانید بهره وری بالایی را در یک روز کاری بدست آورید. سازماندهی وبرنامه ریزی یک روز، از پایان روز قبلی آغاز میشود. وقتی برنامه ریزی و سازماندهی را هنگام استراحتتان انجام دهید مغزتان به شما کمک خواهد کرد که کارآمدتر وخلاقانه تر باشید. با این کار، فرایندهای طبیعی ذهن در زمان استراحت برایتان کار میکنند و به شما در تحقق برنامههایتان کمک خواهند کرد.
منبع : مدیریت کاربردی
وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
986518
سپاسگزارم