ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 |
راهنمای مراجعین شکایات ثبت نام و فروش خودرو :
1- برابر مفاد ماده (29) آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، مسئولیت رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان (از جمله در موضوعات فروش خودرو) و جلب رضایت ایشان در مرحله اول بر عهده شرکتهای عرضه کننده خودرو میباشد. این شکایات میتواند مستقیم از سوی مصرف کننده و یا توسط این سازمان و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استانها به شرکتهای عرضه کننده خودرو ارسال گردد. لذا مصرف کننده، علاوه بر اینکه مستقیما امکان طرح شکایت در سازمان حمایت و صمت استانها را دارد، میتواند ابتدا و از طریق کانالهای ارتباطی، نزد شرکتهای عرضه کننده خودرو، طرح شکایت کند و در صورت عدم پاسخگویی و یا اعتراض به پاسخ شرکت، موضوع را طی شکوائیه ای به سازمان حمایت و یا اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان (نمونه فرم اعتراض / شکوائیه خودرو - پیوست) منعکس نماید.
ادامه مطلب ...