دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

در زمان واقعی کار کنید!

تا جایی که ممکن است کار خود را در «زمان واقعی» انجام دهید؛ یعنی به محض پیش آمدن آن، تمرکز خود را روی آن بگذارید و همان موقع انجامش دهید. کار را انتخاب، به آن توجه، آن را شروع و سپس تمام کنید آنگاه به سراغ کارهای دیگر بروید.

متعجب خواهید شد از اینکه با این کار چقدر در زمان شما صرفه جویی شده است.  


به عنوان یک قانون کلی بهتر است کارهای کوچک، به محض پیش آمدن شان، بی درنگ انجام شوند. عادت به انجام سریع کارها شما را از دچار شدن در میان انبوهی از کارهای روزانه نجات می دهد. با این کار شما به عنوان آدمی شناخته می شوید که کارهای محول شده از سوی دیگران را در اسرع وقت انجام می دهد.



منبع : مدیریت کاربردی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد