دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

سرپرست تعیین کنید

موفقیت کاری شما بستگی به کارآمدی کارکنانتان دارد. لذا با آنها به خوبی برخورد کنید و به آنها امنیت شغلی بدهید.

برای آنها  ناظر یا سرپرست تعیین کنید. و شخصا این ناظران را تربیت  و آموزش دهید.  

کارمندان شما در صورت برخورد با مشکلی باید با این ناظران در ارتباط باشند و راهنمایی های لازم را به سرعت دریافت کنند. البته باید همیشه این امکان وجود داشته باشد که کارمندان در صورت لزوم به شما هم دسترسی داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد