ﺩﮐﺘﺮ ﺍﺣﻤﺪ ﺭﻭﺳﺘﺎ, ﭘﺪﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:
• ﻣﺸﺘﺮﯼ ﻣﻬﻤﺘﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﻣﺤﺪﻭﺩﻩ ﻛﺎﺭ ﻣﺎﺳﺖ.
• ﺍﻭ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻧﯿﺴﺖ, ﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﻫﺴﺘﯿﻢ.
• ﺍﻭ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻛﺎﺭ ﻣﺎ ﻧﯿﺴﺖ, ﺍﻭ ﻫﺪﻑ ﻛﺎﺭ ﻣﺎﺳﺖ.
• ﺍﻭ ﯾﻚ ﺑﯿﮕﺎﻧﻪ ﺩﺭ ﻛﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ, ﺍﻭ ﺑﺨﺸﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ.
• ﻣﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻛﺎ ﺭﺑﺮﺍﯼ ﺍﻭ, ﻟﻄﻔﯽ ﺩﺭ ﺣﻖ ﺍﻭ ﻧﻤﯽ ﻛﻨﯿﻢ.ﺍﻭﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩﻥ ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻟﻄﻒ ﻣﯽ ﻛﻨﺪ.
ﺳﺎﻡ ﻭﺍﻟﺘﻮﻥ, ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬﺍﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﻭﺍﻝ ﻣﺎﺭﺕ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺭﯾﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺍﺳﺖ, ﺍﻭ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﺪ ﻫﺮ ﻛﺴﻲ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﻛﻨﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﻳﺮ ﻋﺎﻣﻞ ﺗﺎ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﺮﻳﻦ ﺳﻄﻮﺡ, ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻛﺮﺩﻥ ﭘﻮﻟﺶ ﺩﺭ ﺟﺎﻳﻲ ﺩﻳﮕﺮ .
ﭘﯿﺘﺮ ﺩﺭﺍﮐﺮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ: ﺍﻳﻦ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻛﺴﺐ ﻭ ﻛﺎﺭ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﻫﺪﻑ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎﻳﺪ ﺍﻳﺠﺎﺩ ﻭ ﺣﻔﻆ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﺑﺎﺷﺪ.
شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 09:16