دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

مهارت در قصه گویی

زندگی سرشار از لطایف و ظرایف است. مدیران عالی از این لطیفه ها برای توصیف، نمایش و نقاشی کردن تصویر استفاده می کنند تا بی وقفه ارتباط برقرار کنند .

غرض از قصه گفتن تجاهل کردن نیست بلکه غرض این است که اطلاعات را به یاد ماندنی ، روشن ، مفید و مناسب نمود.

غرض آوردن مثالی است که تجارب انسانی را به یادتان آورد. شما ضمن آن که به صحبت مردم گوش می کنید، کسب و کار را تجربه می کنید.   


شش پرسش اساسی در بارة موقعیت ها را فراخواهید گرفت. چه کسی، چه چیزی، چه موقع، کجا، چگونه و چرا ،قصه در این جزئیات نهفته است. قصه ها باید واقعی، متناسب، خوش ارائه، موجز، مختصر و جدید باشند.

دو هشدار در این زمینه عبارتند از:
1.از تکرار داستان ها به طور مکرر خوداری کنید.
2.چنته خود را از قصه خالی نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد