هر شرکتی که یک مدیر خلاق سطح بالا را استخدام میکند، باید به اولین و مهمترین چیز یعنی بینش آن فرد اعتماد کامل داشته باشد.
نکته کلیدی در برندهای موفق اعتبار است، که این امر ناشی میشود از به کارگیری فردی که بازار هدف را خوب میشناسد و با درک ویژگیهای بازار، تجربه و توانایی منحصر به فرد در فعال کردن تقاضا دارد.
باید در هر آنچه که آنها ارائه میدهند، صداقت و راستی باشد و آن صداقت باید در زمینهای نوآورانه و خلاق اجرا شود. چه در مورد کالا باشد یا خدمات، کسی را به کارگیرید که میداند چگونه واکنش احساسی را در افراد برانگیزد، درست مثل یک کمدین که مخاطب را میخنداند.
منبع : مدیریت کاربردی