1. اشتراک دانش باعث کاهش زمان پاسخگویی به سوالات کارکنان در سازمان میشود.
2. اشتراک دانش باعث افزایش بهره وری در سازمان میشود
3. اشتراک دانش باعث افزایش قابلیتهای نوآورانه سازمان میشود
4. اشتراک دانش باعث بهبود تصمیمگیری در سازمان میشود.
5. اشتراک دانش باعث حفظ دانش موجود سازمان میشود.
6. اشتراک دانش با توسعه روشی قدرتمند برای شناخته شدن کارکنان، باعث افزایش تعهد کارکنان میشود.
7. اشتراک دانش باعث آگاه شدن مدیران ارشد از وضعیت حال حاضر سازمان میشود.
منبع : سایت مشاوران مدیریت دانش ایران