دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

عدم شتاب در تصمیم گیری و سعی در کنترل خشم

مشکلات در مسیر مدیریت امری عادی است و دور از انتظار نیست. ممکن است کارمندی شما را ناراحت کند یا شریکی خلف وعده نماید یا پیمانکارتان ، تاخیر داشته باشد یا رقیب تان کاری غیراخلاقی انجام دهد و مواردی نظیر این ها.

هنر مدیر، مدیریت صحیح این موقعیت ها برای دستیابی به بهترین نتیجه است. بدترین انتخاب در اینباره ، تصمیم عجولانه است.  

در مواقع این چنینی ،سعی کنید بر خود مسلط باشید. با خودتان عهد ببندید که در حالت عصبانیت و خشم هیچ تصمیمی نگیرید و آرامش خود را حفظ کنید.

گاهی اوقات 15 دقیقه صبر کردن و بعد تصمیم گرفتن مسیر را کاملا عوض می کند. گاهی اوقات نیز باید یک یا چند روز صبر کنید و در این مدت با دیگران مشورت نمایید.

نکته:
یادتان باشد که شما یک مدیر هستید و با کسی که در خیابان بر اثر واقعه ای خشمگین می شود و دست به واکنش احساسی می زند تفاوت دارید.

منبع : کانال مدیریت کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد