دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

مدیریت دانش در شرکت Sainsbury's

سینزبوریس (Sainsbury's )، با در اختیار داشتن ۱٫۰۱۶ شعبه و 173,800 نفر پرسنل، مالک سومین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی در بریتانیا می‌باشد.

شرکت سینزبوریس در سال ۱۸۶۹ توسط جان جیمز سینزبوریس راه‌اندازی شد و تا سال ۱۹۲۲ به بزرگترین شرکت خرده‌فروشی در بریتانیا تبدیل شد و از سال ۲۰۰۳ تاکنون در رتبه سوم از شرکت‌های خرده‌فروشی بریتانیا ، قرار دارد.  
این شرکت در سال 2000 و با تمرکز بر حوزه مشتریان، برنامه‌های مدیریت دانش خود را آغاز کرد و از جانب بهبودهای دانشی حاصل شده در کلیه ابعاد سازمان، به منافع زیر دست پیدا کرده است:

• صرفه‌جویی حدود 301 میلیون پوند از محل افزایش بهره‌وری فرآیندهای سازمان
• کاهش چرخه فراخوان محصول از  12به 4 ساعت
• سریع‌تر شدن Time To Market
• پایه‌گذاری انجمن‌های بهبود و نوآوری مستمر در سطح سازمان
• افزایش تعداد First To Markets ها

Source: Sainsbury's / km best practices


منبع : مشاوران مدیریت دانش ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد