سینزبوریس (Sainsbury's )، با در
اختیار داشتن ۱٫۰۱۶ شعبه و 173,800 نفر پرسنل، مالک سومین شبکه فروشگاههای
زنجیرهای خردهفروشی در بریتانیا میباشد.
شرکت سینزبوریس در سال
۱۸۶۹ توسط جان جیمز سینزبوریس راهاندازی شد و تا سال ۱۹۲۲ به بزرگترین
شرکت خردهفروشی در بریتانیا تبدیل شد و از سال ۲۰۰۳ تاکنون در رتبه سوم از
شرکتهای خردهفروشی بریتانیا ، قرار دارد.
این شرکت در سال 2000 و
با تمرکز بر حوزه مشتریان، برنامههای مدیریت دانش خود را آغاز کرد و از
جانب بهبودهای دانشی حاصل شده در کلیه ابعاد سازمان، به منافع زیر دست پیدا
کرده است:
• صرفهجویی حدود 301 میلیون پوند از محل افزایش بهرهوری فرآیندهای سازمان
• کاهش چرخه فراخوان محصول از 12به 4 ساعت
• سریعتر شدن Time To Market
• پایهگذاری انجمنهای بهبود و نوآوری مستمر در سطح سازمان
• افزایش تعداد First To Markets ها
Source: Sainsbury's / km best practices
منبع : مشاوران مدیریت دانش ایران
چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 09:57