دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

چند نکته مدیریتی

1.تفکر مبتنی بر صفر را در همه امور بکار گیرید...

یعنی
-حذف همه آدمهای اشتباه
-توقف همه سرمایه گذاریهای اشتباه
-حذف همه محصولات و خدمات اشتباه   

2. آدم خوب یا مدیر خوب بودن به معنی عدم حذف آدمهای بی کفایت از سازمان نیست.

3. دیر استخدام و زود اخراج کنید.

4. علت ۸۰% عدم موفقیت سازمانها در درون سازمان است ولی عموم مدیران عاشق بهانه هستند.
(بعنوان مثال شرایط بد اقتصادی ، رکود و...)

5. برای حل مشکلات خود طوفان فکری راه بیندازید. و مشکل را در قالب سوال مطرح کنید.
سپس حداقل ۲۰ راه حل برای آن مکتوب کنید
معمولا بهترین و خلاقانه ترین راه حلها آخرین راهها هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد