دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

نکاتی راجع به بایگانی مدارک

- اوراق را قبل از بایگانی کردن تاریخ بگذارید.  

- کاغذهای توده شده را بررسی نمایید ، مواردی را که نیاز ندارید کنار بگذارید و مدارک اساسی‌تر را جایگزین آنها سازید.

- پاکت نامه‌های باز نشده را که در رابطه با کار شما نیست دور بریزید مگر این که نشانی پستی آن مشخص باشد.

- مدارک امور جاری را در قسمت جلوی قفسه پرونده‌ها بگذارید.

- پرونده‌ها را درون هر مقوله به صورت الفبایی مرتب کنید.

- 10 سانتیمتر از فضای هر قفسه را خالی بگذارید. به قدری که به اوراق آسان تر دسترسی داشته باشید.

- بر روی قفسه‌ها برچسب بزنید.

- پرونده کارهای در دست اقدام را نزدیک میزتان بگذارید.

- هر گاه یک کاغذ از پرونده‌ها بر می‌دارید روی آن یک علامت بگذارید تا بدانید که برگه بعداً باید بایگانی شود و یا از بین برود.

- یک فهرست از پرونده‌ها تهیه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد