دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

روی کارهای ارزشمند تمرکز کنید

مدیران موفق، پربارتر از مدیران دیگر هستند. آنها عادت های بهتری داشته و بلندپروازی های بیشتری دارند.

-آنها براساس اهداف مکتوب خود حرکت و تمرکز خود را حفظ می کنند سپس آنچه را که لازم باشد انجام می دهند.  

-آنان کاری را انجام می دهند که به آن عشق می ورزند و بر انجام هر چه بهتر آن تمرکز می کنند و  از توانمندی های طبیعی خود به نحو احسن استفاده می کنند.

-دائم دنبال راهکارهایی برای حل مشکلات و رسیدن به اهداف خود هستند.

-روی استفاده هر چه بهتر از زمانشان، برای کسب بیشترین نتایج متمرکز می شوند.

-همیشه در اطراف خود دنبال فرصت هایی هستند تا به آنچه که انجام می دهند ارزش بیشتری ببخشند.

-حس ضرورت و تعصب به انجام کارها را در خود پرورش می دهند.

-تمام زمان کاری خود را کار می کنند و حس حرکت رو به جلو را در خود تقویت و حفظ می کنند.


در نتیجه خیلی زود به مدیرانی غیرقابل توقف تبدیل می شوند.


منبع : مدیریت کاربردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد