دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی
دانستنی های اداری و مدیریتی

دانستنی های اداری و مدیریتی

مطالب مدیریتی، بخشنامه ها و قوانین اداری کشور و سایر موضوعات کاربردی

نکات مهم برای مدیریت کاری و شخصی

آگاه شوید که دیگران از شما چه انتظارهایی دارند :

- آینده هرگز اتفاق نمی افتد بلکه ساخته می شود  

- ارزیابی را با توجه به هدف ها انجام دهید 

- از اشتباه کردن نهراسید ، اما اشتباه را دوباره تکرار نکنید  

 

- از اشتباه های خودتان و یا دیگران و نحوه اصلاح آنها و چگونگی آموختن در آنها بطور صریح و صادقانه یاد کنید 

- از پشت میز کار فقط به کار بنگرید 

- از شکست ، هراسی به دل راه ندهید ، زیرا شکست آغاز پیروزی است . 

- از هیچ همه چیز بسازید 

- اشتباه های هوشمندانه قسمتی از هزینه های پیشرفت هستند 

- اطمینان حاصل کنید که محیط کاری شما لذت بخش است و افراد در آن احساس ناراحتی نمی کنند 

-افکار بزرگ در ذهن بپرورانید 

-امروز زمان شروع همه کارهایی است که درگذشته وعده انجامش را به خود می دادید 

- اندیشه های مثبت خود را غنی تر کنید 

- انعطاف پذیری یعنی قدرت


نظرات 1 + ارسال نظر
احمد سالمی چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 20:29 http://ahmadsalemi.blogsky.com

خوب و مفید
خداقوت

سپاسگزارم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد