1:قانون رهبری (اول بودن بهتر از برتر بودن است.)
2:قانون طبقه (اگر در یک طبقه نمی توانید اول باشید،طبقه دیگری درست کنید که در آن اول باشید)
3:قانون ذهن ( وارد شدن به دنیای ذهن مشتریان بهتر از ورود به بازار است.) ادامه مطلب ...
آدم های کاریزماتیک دنیا را تحت تاثیر قرار می دهند، آنها پروژه ها، یا کمپانی ها، یا امپراطوری های جدیدی را بنا می کنند.
پیشینه:
فَرَهْمَندی یا کاریزما (به یونانی: χάρισμα یا «خاریسما») در لغت به معنی جذابیت غیرعادی و دارا بودن صفتهای ویژه و ممتاز و منحصربهفردی است که مورد پسند و ستایش تعداد زیادی از دیگر انسانهاست. جاذبهای انفرادی (فردی) که اثری اجتماعی (جمعی) دارد. ادامه مطلب ...
جهان اول : موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده میشود
جهان سوم : موفقیت مدیر سنجیده نمیشود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است ادامه مطلب ...
سرمایهگذاری بر روی دانش، همواره بیشترین بهره را باز میگرداند. «بنجامین فرانکلین»
نخستین بار کشورهای غربی و خصوصاً آمریکا به مفهوم مدیریت دانش پرداختند ولی در سالهای گذشته مدیریت دانش به آسیا و خصوصاً خاورمیانه نیز ورود پیدا کرده و به شدت در حال رشد است. برگزاری کنفرانس سال 2015 APQC (مرکز بهرهوری و کیفیت آمریکا )در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) با محوریت امارات متحده عربی و با حضور سخنرانان برجسته از ناسا و مایکروسافت، گواهی بر این ادعاست. ادامه مطلب ...